neděle 5. ledna 2014

Ohlédnutí: Innocent World Tea party ve Vídni

Na jaře mi Pierrette nabídla, jestli bych jí nechtěla na IW tea party ve Vídni pomáhat s jejím stánkem. Původně jsem si chtěla koupit vstupeknu sama, protože k ní byl v ceně nějaký balíček drobností, ale nakonec jsem se rozhodla, že nabídku Pierrette přijmu, protože vstupné bylo opravdu drahé. Dobře, že jsem to udělala! Lístky byly totiž na webových stránkách vyprodané během dvou minut...
Tea party jsem si moc užila. Bylo to sice opravdu vyčerpávající (poměrně dlouhá cesta po brzkém vstávání, příprava stánku a jeho hlídání, ale viděla jsem tam spoustu nádherných lolit! To byla chvíle, kdy jsem si uvědomila, že mé outfity nejsou zdaleka tak dobré, jak jsem si myslela, a že mám ještě hodně co dohánět.
Nakoupila jsem si tam taky spoustu doplňků, většinou od značky Garden of Imagination. Od Innocent Worldu jsem si nekoupila nic, protože tam měli většinou tmavé a classic věci, které já moc nemusím...
A tady je hromadná fotka:
Jak vidíte, dalo nám hodně práce se do ní nacpat!
A tady jsem já a Pierrette:
Pierrette to moc slušelo, její outfit byl velmi lehký a elegantní :)
Já jsem se rozhodla pro něco jednoduššího hlavně kvůli brzkému vstávání a cestování. Doufám, že až příště budu mít příležitost zúčastnit se takové akce, budu si moct den předtím i potom pronajmout ubytování někde v blízkosti >_<
Akci jsem si ale moc užila a doufám, že se někdy budu moct zúčastnit podobné!

Žádné komentáře:

Okomentovat