neděle 5. ledna 2014

Fotky z Animefestu, část 2.

Ahojte!
Tak tady dávám slíbenou druhou část fotek z animefestu 2013.

Na této jsem v pátek společně se svojí spolužačkou Berony, které jsem půjčovala nějaké lolita oblečení, aby na sebe měla něco extra. Musím říct, že jí to v tom moc slušelo a doufám, že se v tom cítila dobře <3
Přišlo mi srandovní, že jsem nevědomky dala dohromady věci od stejných značek - já mám sukni, šaty i boty od bodylinu a Berony má zase sukni i košili od Fanplusfriend xD Mno chápu, že to někomu nemusí připadat zajímavé, ale mě to lehce překvapilo :D

Tohle je fotka, kdy jsem asi v deset večer unaveně klesla na židli v Rotundě xD

Uvazování mašle mým přítelem, aneb jak se vyjádřil jeden náš kamarád, prostě panence je občas potřeba natáhnout klíček :) Že to ale trvalo pekelně dlouho, tu mašli tam vázal tak 5 minut :D (ale je fakt, že potom podle toho taky vypadala)


Tak a to je raději vše. A ANO, tento článek jsem slibovala před více jak půlrokem. Omlouvám se, fakt se omlouvám xD Tohle mám celou dobu rozepsané v konceptech, tak jsem se to rozhodla jenom tak uveřejnit, ať tu něco je XD




Žádné komentáře:

Okomentovat