neděle 19. ledna 2014

Co mě včera čekalo v poště~

Včera ráno mě asi o půl deváté vzbudil telefonát od člověka z EMS. Bohužel jsem nespala doma, a tak pošťák velmi překvapil mé rodiče... A já když jsem pak přijela domů, čekal mě vytoužený balík *_*
Objednávala jsem si tři věci z obchodu Usagiyouhinten, což je secondhandový japonský e-shop, šlo o kabelku, nadkolenky a halenku Angelic Pretty. Komunikace byla velmi rychlá - objednávala jsem si věci přes email, protože nakupování přes nákupní košík mi přišlo hodně složité, a přestože na jejich stránkách psali, že to může přes e-mail trvat déle, odepsali mi v podstatě ten samý den. Nepodařilo se mi sice ukecat, aby mi snížili cenu na balíku, ale to mi až tak nevadilo. (Vypadá to, že i Bodyline to přestal dělat protože je to momentálně v Japonsku ilegální).
Jediný problém byl, že místo Air mailem mi zásilku poslali EMS, ale protože to byla jejich chyba, tak jsem to nemusela doplácet. Balík tak byl v ČR asi za 3 dny, ale odchytili mi ho na celnici... Nakonec se ke mě ale v pořádku dostal <3
A obsah?
Byla jsem z toho úplně nadšená! <3 Nadkolenky jsou mi sice trochu krátké, takže jsou spíš tak ke kolenům, ale to je zaviněno i tím, že mám moc svalnatá lýtka >_< A prostě je nechci moc roztahovat.
Nejvíc se mi líbí halenka. Má několik nádherných detailů, do kterých jsem se zamilovala.
Srdíčkové knoflíky ~^_^~
Logo AP s bonbonkem na krajce~
A odjímatelné srdíčko se stužkou, které je naprosto roztomilé *_* Z halenky ho ale nejspíš sundávat nebudu, protože už teď jsou kvůli němu na látce dírky, tak abych ji ještě více nezničila T_T

Všeobecně jsem s objednávkou spokojená, za dobrou cenu jsem si pořídila několik pěkných věcí, vše bylo dobře zabalené a nebylo tam žádné poškození, které by v popisu nebylo zmíněno. Takže můžu jen doporučit :)

2 komentáře:

  1. Ta halenka je úžasná :-) Můžu se zeptat, kolik stálo poštovné?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A chceš vědět EMS nebo to, co jsem platila já? :D Eh, posílám úryvek z mailu, on ten rozdíl stejně nebyl až tak velký :)
      "On invoice we charged 1730yen and this was the fee of airmail shipping.(EMS shipping fee was 2200yen)"

      Vymazat