středa 8. května 2013

Zuřivé přípravy na animefest

Zdravím!
Pokud to tu někdo alespoň trochu sleduje, tak se omlouvám, že na blogu je zatím tak mizerné množství článků a jen jeden ještě mizernější outfit. Určitě se v brzké době polepším!
V poslední době jsem se docela intenzivně chystala na animefest. Je to poprvé, co vyrazím v lolitě na něco většího než jenom nějaký místní sraz a už se na to moc těším! Krom několika nových věcí (košile, JSK...) jsem si koupila hlavně novou spodničku - je sice z druhé ruky, ale má naprosto luxusní objem. Tedy alespoň oproti těm dvoum chcíplotinám, které mi leží doma... Už začínám chápat, proč by se pod lolitu měly nosit bloomers, ono je na ně fakt vidět :D
Jinak mě štve, že pořád nemám zrcadlo, ve kterém bych se viděla až k zemi. Ono se to nezdá, ale pro vytváření lolita outfitů je to tak důležité! Doufám, že se mi snad brzo povede mámu ukecat, aby mi nějaké koupila, protože mi ho slibuje už několik let a pořád nic...
Brzy očekávejte casual outfity, které nosím do školy, a snad i nějaké fotky z animefestu! <3

Žádné komentáře:

Okomentovat